No alcohol for me, please!

Hello babes!

Hemma hos Emelie nu igen, så jag passar på att gå in på internet medan sötnosen vilar. Kvällen igår var rätt lyckad. Svårt att slå fredagen men absolut hade jag kul. Vi började på Ego, helt okej var det.. om jag ska vara snäll, hehe. Men kan tänka mig att det skulle kunna bli grymt där med rätt människor i lokalen.

Sedan vidare 13 partyglada tjejer med ett glas champagne i handen (det var också den enda alkoholen jag konsumerade den kvällen. Med all min träning kan man bara dricka en gång i veckan, max.) i en vit limmo till Magenta. Därefter vidare till White, men jag kände mig trött och.. oattraktiv hehe, så jag åkte hem efter att ha träffat en massa nära och kära på WR.

Det togs galet mycket bilder igår. Kommer att få dem om ett par timmar av felicia, så jag lägger upp dem här om ett par timmar. Så kika in då my loves!

Senare får vi se om det blir en promenadomgång nr 2 med maxiboy. Mycket trevligt att ha en granne att promenera med. Finally!



Snyggaste bilden ever på dreamteam. NOOOOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0