Bilderna har kommit!

Jag satt uppe halva natten med de 624 bilder som Armand skickade till mig från vår 6-timmar långa plåtning. Jag måste säga att jag är imponerad över hur bra kvalitet alla dessa bilder hade. Jag blundade exempelvis inte på en enda bild, inte heller någon konstig min blev det på någon bild. Rätt bra jobbat va?

Hur som helst valde jag inatt ut 22 favoriter som jag lagt upp på facebook och även skall visa här. Men jag har bra mycket fler favoriter än så, så därav har mina läsare tur eftersom resterande bilder ska upp här! Vi börjar lite försiktigt med två bilder vi tog precis i början av plåtningen.

Alla bilder är helt oretuscherade och tagna av fotografen Armand Dommer.
Stylist är Ebba G.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0