Arbetsintervju imorgon!

Hej hej!

Kom nyligen hem efter en lång dag på stan, likt jag förutspått. Dagen började tidigt imorse med en pressvisning av Coco Chanel - filmen som visade sig vara enormt bra och riktigt inspirerande. En riktigt välgjord film med bra skådespelare och filmen kom verkligen att påverka mig. Helt klart sevärd!

Därefter var det dags för lunch med pappa på en japansk restaurang på Birger Jarlsgatan. Riktigt gott var det och även där kan jag rekommendera den. Under lunchen fick jag ett väldigt roligt samtal om en arbetsintervju som äger rum imorgon bitti. Jag ska alldeles strax läsa in mig på företaget så att jag kommer dit väl förberedd. So excited :)

Sedan kom min fina Anna förbi och vi tog därefter en lång tur på stan och således en riktig catch up. Det är onekligen få människor som gör mig på så bra humör som min älsklingsAnna.

Tog lite bilder som kommer upp i nästa inlägg! Vi hörs snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

neej, va kul! vilket företag? ska också på intervju imorn!:)

2009-09-08 @ 17:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0