090909 09:09

Godmorgon bloggen!

Jag håller på och fixar för fullt här hemma inför arbetsintervjun som jag ska på 10.30. Därefter blir det en långlunch med Therese som jag inte har träffat på länge. Riktigt skönt med så fint väder ute. Då blir det med andra ord lunch sittandes på en uteservering idag igen!

Senare ikväll är det ju då alltså dags för bloggdrink + mingel på laroy, i samarbete med SOLO. Ni har fortfarande några timmar på er att OSA till min bloggmail och skriva hur många ni är som kommer. Enda kravet är att ni skall vara 18 +.

Nej, nu ska jag hitta något stilrent och klassiskt att ha på mig som passar en arbetsintervju. En liten hemlis är att jag fullkomligt älskar att gå på arbetsintervjuer. Det är ju det enda tillfälle, som jag kan komma på nu, där det är fullt tillåtet att sitta i 30 minuter i sträck och mer eller mindre enbart prata om sig själv. Ha! Skämt åsido, men jag ser alltid fram emot arbetsintervjuer.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0