Vill ni ha ett träningsinlägg?

Godmorgon!

Har precis ätit en stor frukost och skall nu bege mig ut för att springa en mil. Hurtig I know! På med halsduk och en mössa och så pepp-musik i öronen. I'm so excited! Haha, det är sådant här som får mig på topphumör. Tänka sig.. Ert träningsinlägg är klart, men jag har funderingar kring om jag ska vänta med att publicera det tills min andra blogg är klar. Men eftersom det är lite strul i dagsläget med diverse saker kommer jag nog vara kvar på blogg.se ett tag till. Vill ni ha träningsinlägget här istället?

Sedan kommer gulliga Felicia och så ska vi promenera och catch up. Jag tycker alltid att det är så skönt att promenera och varva ner en bra bit efter att jag sprungit.

Hur detta ska gå med min träningsvärk? Jag har inte den blekaste! Men envis som jag är ska jag utföra detta i alla fall. Jag vilade i söndags, det får helt klart räcka!

Ta hand om er alla fina människor där ute. Är någon nere, och har möjlighet att gå ut och röra på sig, do it. Finns ingenting som får en att rensa tankarna så bra och helt enkelt bara bli på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att du ska vänta tills din nya blogg kommer upp. Du kan ju hjälpa oss soffliggare att tagga till lite med bra träningsmusik först, det kan göra väldigt mycket. Den som väntar på något gott..

2009-10-13 @ 13:26:19
Postat av: Lisa

neeej publicera, varför vänta? ;) du kan ju komma med ännu mer när din nya blogg e klar isf

2009-10-13 @ 15:21:44
Postat av: linn

nu!

2009-10-13 @ 18:45:18
Postat av: Rita

Håller me hon ovanför, träningsmusik! Du har så bra musiksmak!

2009-10-13 @ 19:55:22
Postat av: Anonym

vi vill ha massor av träningsinlägg både nu och senare:)

2009-10-13 @ 20:02:35
Postat av: Anna

nununu! :D

2009-10-14 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0