The Proposal

Hej hej!

Sjukt trött idag. Åkte hem till M för vin och The Proposal igår kväll. En perfekt torsdagskväll med andra ord. Eftersom vi båda var lediga idag blev det en lång sovmorgon och en riktigt sen lunch innan jag begav mig hemåt. Känns inte så fel med höst trots allt. Hög mysfaktor om inte annat.

Nu har jag krypit ner i min mjukisdress och rosa duntofflor. Jag sover inte så tungt borta så jag måste ta en timme nu och sova riktigt djupt och skönt. Jag jobbar imorgon så det blir definitivt en lugn kväll ikväll. Dock ska jag ut en liten runda med Caroline och Paulina. Nyktert givetvis. Men jag är sugen på att komma ut en sväng i alla fall. Imorgon blir det med all sannolikhet hemmakväll efter en lång jobbdag.

Nu ska jag sussa lite. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0