Rock that body

Kom nyligen hem från ridningen. Idag var pollen både springig och stark, och jag som var tröttis redan då jag kom till stallet orkade inte riktigt jobba så mycket som jag skulle ha behövt. Men det gick helt klart ok i alla fall! Pappa var så rolig efter lektionen.. Han är ju med och tittar varje ridlektion och borde ju således ha lärt sig en del om ridning. Så utbrister han i bilen påväg hem: Du var ju helt klart bäst idag Amanda! Du red ju till och med snabbare än de största hästarna. Wtf! Det är ju inte direkt positivt. Typiskt killar!..

Hur som helst väntar middag nu. Sen får vi se om det bara blir sängen eller film hos M. Det är en riktigt trött Manda som skriver idag hur som helst. Men jag tänkte bjuda på två helkroppsbilder från plåtningen med Armand. Som ni vet har jag storslagna planer på g med bloggen och snart kommer ni att få ta del av allt. En sak ni dock kommer få ta del av då är alla mina träningstips. Jag tycker själv att jag är i väldigt bra form och enligt mig är allt möjligt med träning. Ät vad ni vill, bara ni rör på er! Det bidrar till en enorm livsglädje och jag skulle aldrig vilja byta bort min kropp för något i världen.





Kommentarer
Postat av: selma

skulle inte den där killen som du träffade i milano komma:)?

2009-10-05 @ 19:06:17
Postat av: Mandy

Jo, han kommer hit den 14e, iih :)

2009-10-05 @ 19:34:50
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: L

kul med träningstips! :)

2009-10-05 @ 20:28:59
Postat av: R

du är lite lik Blake Lively.

2009-10-05 @ 20:51:59
URL: http://rehabs.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fina :)

2009-10-06 @ 19:34:56
URL: http://nathanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0