Powerwalk och sola med Alexandra!

Hej alla söta!

Tog en sovmorgon idag eftersom jag är ledig. Är dock fortfarande trött så jag funderar på att sova en halvtimme till innan jag hoppar in i duschen. Jag har hur som helst precis ätit lunch. Vid tre ska jag träffa söta Alexandra. Vi ska först gå och sola en sväng, därefter blir det en lång powerwalk på Gärdet. Bränning X2 som Alexandra så fint kallade det :)

Jag som pratat så gott om solariet här vid mig tidigare. Sist jag var där var det helt värdelöst. Rören har säkerligen inte bytts ut sedan de öppnade solariet och det blev överhuvudtaget inget resultat. Jag som bara brukar behöva sola en gång för att det ska se ut som att jag varit en vecka på solsemester.

Därför blir det gamla hederliga Solkungen idag, så blir det nog andra bullar. Sen ska jag låta det gå någon månad till innan jag solar igen. Hur som, sängen väntar eftersom jag inte behöver göra mig iordning något avsevärt innan jag ska träffa Alexandra därmed har jag lite tid över.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anna

när kommer träningsinlägget upp?

2009-10-20 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0