Osminkat!

Ojoj vad jag tog ut mig idag. Jag sprang så att jag började blöda en massa näsblod direkt efter den sista spurten. Typiskt mig. Jag vet mina gränser, men överskrider dem alltid! Hur som helst är jag mycket nöjd med min prestation. Lite över en mil blev det idag. Sen kom Felicia och världens sötaste lilla vovve och promenerade med mig. Mys! Men satan vad kallt det var. Visst går det an med lite kläder när man springer. Men efteråt? Brrr.

Nu har jag skickat in lite osminkade bilder som jag tagit idag till olika agenturer som kontaktat mig. Osminkat och världens utväxt. Onekligen naturligt om något.. Delar med mig av två bilder, som jag inte skickade in, till er.





Man är ju så snygg osminkad... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0