OSA för lista till min drinkbjudning på Laroy!

"Hip hop rummet på Laroy på lördag gästas av Viktor Lundgren och Felix Kalf-Hansen som dessutom får sällskap av Amanda Bergman och hennes 100 närmsta väninnor" - I gotta feeling!. OSA för lista till [email protected]

Mina "100 närmsta väninnor" .. det tycker jag låter trevligt. :) Det är så många som osat att de ska komma, så jag tror att detta kommer att bli en storslagen kväll. Men redan imorgon kommer det att bli en grym utgångskväll vill jag tro. Med start på Magenta/White room och Carolines underklädesvisning kan det ju inte bli annat än riktigt bra. Var faktiskt hela två veckor sen jag var ute nu, så taggad är det minsta jag är! ;)

Igår var jag på arbetsintervju på Marlboro Classics i Täby hos min vän och numera kollega Julie. Det gick väldigt bra då jag ska provjobba redan imorgon. Jag har en känsla av att det kommer att bli riktigt bra och jag är så sugen på att sälja sälja sälja!

Senare på dagen hade jag en heldag på stan med Ebba. Men först var jag på min brors kontor på Nybrogatan. Han är kapitalförvaltare och har med en kollega och vän startat ett eget företag som går riktigt bra. Jag är så stolt så. Är för övrigt riktigt glad över att ha så drivna människor i min familj. Sådant smittar verkligen av sig. Sedan satte vi oss hur som helst på ett mysigt café där på Nybrogatan. Jag, Ebbson, Sebbe och pappa. I ett par timmar satt vi säkert där. Mys!

Nej, nu ska jag börja göra mig iordning, skriva lite i min nya mörkbruna lilla filofax i skinn. Jag har ju som några av er vet en sådan där stor svart lärarfilofax i skinn. Men jag känner att det ser lite konstigt ut att springa runt med den nu när jag inte går i skolan under ett år. Den är utmärkt att ha när man behöver skriva lite huvudnotes från seminarier och liknande. Då behöver man utrymme. Men nu behöver jag bara en liten snygg sak att anteckna lite mainstreamgrejer samt jobb och så i, så denna var perfekt.

Efter lite ärenden ska jag träffa Louise för en fika. Det blir att klä på sig nu. Tråkigt att det blev så kallt över en natt. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0