Orphan

Igårkväll blev det filmmys hos M i höstmörkret. Vi såg på skräckfilmen Orphan som jag starkt kan rekommendera. Dock måste jag tillägga att denna film gjorde både mig och M fullkomligt galna. Alltså regissören spelar på allt det som gör att man som tittare blir galen på vad som händer, och varför de i filmen inte ser det man själv ser. Ett tag kändes allt bara för mycket, samtidigt som man inte kan slita sig från TVn. Förbannat oförutsägbar film that will drive you crazy. Det är min mening som beskriver denna film. Ni måste bara se denna!!

Men se till att ha en stor famn som ni kan krypa in i, som jag hade. Den är nämligen både läskig, obehaglig och .. ja skrämmande helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är "M"? Någon kille på G? stackars Pärleros.. :(

2009-10-21 @ 15:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0