Mysfredag

Hej alla glada!

Nu är jag hemma efter en lång dag på språng. Dagen började med fitting på Karlaplan med underbara David och Carro. Nu kanske ni undrar vad jag tyckte om outfitsen som jag ska ha på visningen? Jag. Dog. när jag såg dem. Framför allt min öppningsoutfit. Ni kommer självfallet att få se bilder. Oj vad magen ska hårdtränas nu. Plattare än någonsin ska den bli!

Därefter åkte jag till Östermalmstorg för att luncha med Hanna. Chitchatade med henne i ett par timmar innan jag begav mig till Zanzi för att träffa min vän Fredrik. En karl jag tycker förbaskat bra om. Efter Zanzi tog vi en runda in på Nype för att han skulle göra lite ärenden inför kvällen.

Nu är jag hemma och, hör och häpna, så blir det hemmakväll. Idol och en massa gott att äta. Jocke och Signe är på ingång också. Fy satan vad jag ser fram emot detta. Ingen klädångest, stress eller dylikt. Det sparar jag till morgondagen istället, ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0