Mardrömslikt dygn

Jag vet inte var jag ska börja. Jag kan ha genomlidit bland det värsta dygnet någonsin. Visningen gick i sedvanlig ordning mycket bra, men tiden utöver det.. jag finner liksom inga ord. Inga ord är tillräckligt illa för att förklara detta skräckscenario. Men, hur äcklig kryssningen än var i sig, bjöds det på ofantligt många skratt i vårt sällskap. Hytten som jag delade med underbara tjejerna Caroline, Paulina och Nanna blev min räddning. Alla skratt med David, Pauline och co var självklart också hemskt uppskattat. Men allt som allt: Detta var första och sista gången jag satte min fot på en kryssning.



Jag och Nanna med vår outfit nr 1 på genrepet.


Kommentarer
Postat av: Iris

Kunde inte hålla med dig mer, kryssningar är vidrigaaaa!

2009-10-30 @ 09:57:49
URL: http://irisv.devote.se
Postat av: Anna

Ja... kryssningar verkar så sjukt ofräscha.

2009-10-30 @ 12:36:56
Postat av: Anna

varför var det första och sista gången?

2009-11-01 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0