Lyckad utgång

Laroy, Magenta, Amba, Hells och en liten sväng på White blev det igår. En riktigt lyckad runda med Caroline och Paulina. Jag tog det betydligt lugnare än tjejerna, men hade väldigt roligt ändå. Var lätt att komma upp imorse också vilket givetvis är ett plus eftersom jag ska iväg och jobba nu.. och förhoppningsvis sälja ännu mer än sist! :)

Snälla mamsen
har lovat att komma förbi vid lunch, se butiken och äta lunch med mig. Då slipper jag äta med mobilen fastklistrad i örat idag med andra ord. Jag har nämligen så svårt för att äta ensam, utan att ha någon att prata med. Har jag ingen mobil på mig, vilket förvisso sker ytterst sällan, börjar jag alltid prata med de som sitter bredvid, ha!

Bilder lånade från stureplan.se







Jag blir för övrigt aldrig vacker på dessa bilder.. Vet inte vad som blir fel men det blir bara.. blä! Ingen egoboost med dessa bilder inte, ha! Nu ska jag sticka. Vi hörs senare alla läsare.


Kommentarer
Postat av: patricia

strunt prat, du är skit snygg!!

2009-10-10 @ 21:23:02
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/
Postat av: victoria

Sjukt fina lockar din kompis har!

2009-10-10 @ 21:28:24
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0