Lugn torsdag

Hej på er! Blev en powernap såfort jag kom hem idag. Johan kom inte till butiken förrän senare, vilket resulterade i att jag fick jobba nonstop fram till tretiden. Men jag sålde på bra trots att det är innan löning så tiden gick rätt snabbt som vanligt i den där butiken. Stormtrivs verkligen.

Egentligen vill jag inte alls sova hemma inatt. De håller på och ska bygga ut våra balkonger och börjar borra åtta varje morgon. Utan att överdriva låter det som att taket ska ramla ner. Det går an om man ska iväg till jobbet tidigt, men imorgon är jag ledig och vill således ha åtminstone lite sovmorgon innan jag ska iväg på fitting.

Tanken var ju att jag skulle sova hos M, men nej nu jobbar ju han ikväll/inatt vilket jag inte alls tänkt på trots att han nämnt det åtskilliga gånger. Och Ebbson, min kärlek, har erbjudit en kärleksfull kväll i sann Ebbson-Mandysen anda med gotte i mängder. Dock måste jag komma upp i hyffsad tid imorgon i alla fall så att jag inte missar akut-fittingtiden vi fick ta till, så efter många om och men har jag kommit fram till att jag bör sova hemma i alla fall.

Så, tre stycken tog det att komma till att det blir hemmakväll tonight. Det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0