Jobb!

Godmorgon godmorgon!

Idag är det dags för jobb. Dagen till ära sätter nämligen mitt jobbschema för M. Classics i täby igång. Och första dagen ut är det jag som öppnar butiken, men det kommer att gå galant. Utbildningen är klar och nu är det bara sälja sälja sälja kläder som gäller. Jag har helt klart vaknat på rätt sida idag, är inte alls trött och det lär bli en bra dag. Först jobb och därefter blir det nog en mysig torsdag :) ..

Nu blir det frukost. Vi måste by the way jobba i kläder från butikens märke så det blir koftan från butiken som jag fick välja ut bland vårt sortiment. Riktigt fin. Jag har inte handlat där tidigare, men kommer definitivt börja göra det nu. Riktigt classy kläder har vi.

Vi hörs senare! Ha en fin torsdag nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ligger denna M. classics? inget jag känner till nämerligen

2009-10-08 @ 18:14:15
Postat av: Mandy

Butiken är det kända märket Marlboro Classics, dyrare kläder för främst medelålders män och kvinnor. Butiken som jag jobbar i ligger i Täby. Sedan vet jag att den finns på Norrmalmstorg och NK om jag förstått det rätt

2009-10-08 @ 18:34:32
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte en enda kommentar under tiden som du jobbade, men direkt när du kommit hem så ploppade den här kommentaren upp. Så är det alltid. Så pinsamt att du skriver kommentarer till dig själv, usch

2009-10-09 @ 16:48:59
Postat av: Mandy

Anonym: kommentaren om var jag jobbar är enligt min tolkning skriven som att personen ifråga ifrågasätter om jag överhuvudtaget har ett jobb. Lite som att "jag har inte hört talas om butiken, så jag tror inte på dig att du jobbar där.." och nej min vän, ett sådant "påhopp" skulle jag aldrig skriva till mig själv.

2009-10-09 @ 17:27:35
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför heter det lilllördag? puss

2009-10-10 @ 01:15:37
Postat av: a

anonym... du har kanske inte tänkt på att amanda måste godkänna sina kommentarer och gör det när hon kommit hem från jobbet? därav visas kommentarerna just när hon kommer hem från jobbet. tänkt steget längre...



superbra blogg förresten!

2009-10-10 @ 02:01:17
Postat av: Anonym

det va jag som frågade vart butiken låg. Undrade för att jag själv bor i täbY. Frågan var alltså vart i täby den ligger? Har vägarna förbi täby centrum nästan varje dag till och från jobbet så antog att den kanske inte låg där. skulle nämerligen vilja kika in utbudet..!



VAD FAN FÅR FOLK UT AV ATT KOMMENTERA DRYGT

2009-10-11 @ 02:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0