Jag älskar mitt jobb!

Jag har varit jättepigg hela dagen. Sålde bra även idag :) Imorgon blir det förhoppningsvis ännu bättre. Jag och Julie är ett bra team. Men man ska aldrig nöja sig med det befintliga, det har jag lärt mig. Då blir risken att man litar för mycket på sina prestationer och således slutar att prestera.

Jaja, direkt efter jobbet tog jag en två timmars nap här hemma. Utgång var på tal men vete fan om jag är så sugen på det längre. Matchen Sverige - Danmark är istället kvällens huvudpunkt och sedan blir det nog sängen direkt. Vore väl lite väl att gå ut båda dagarna när jag har jobbhelg och dessutom öppnar båda dagarna.

Dessutom ska i stort sett inga av mina favorittjejer ut. Istället kanske min Ebba kommer förbi lite senare. Nu är pappsen och handlar en massa gott till ikväll och mami frågade precis om vi ska dricka ett glas amarone till middagen. Ja tack! Det blir en perfekt lördag då man ska upp och jobba dagen efter. Har jag berättat att jag älskar mitt jobb?

Pussar från en glad Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0