Himla konstig kväll igår..

Hello babes!

Uppe med tuppen efter en utekväll, men jag ska snart sova ett par timmar till. Jag skulle inte säga att kvällen igår inte var lyckad, men när sjukare saker efter varandra inträffade var det knappt att vi vågade vara kvar ute. Tänk er fredag den trettonde och att du inte vet vad du ska förvänta dig för galenskaper här näst.

Ett litet smakprov:

En av mina vänner som väldigt ofta är med mig ute, inte minst stammis på Magenta, kommer nästan inte in där för att hon skulle ha falskleg. Att tjejen är en rätt bra bit över 18 gör det hela bara ännu mer pinsamt. Varför känns det som att detta är typiskt kvinnliga vakter som söker drama? Sedan skulle hon kräva att jag skulle betala inträde, trots att jag stod på listan. Skulle inte tro deeet.. gah!

Intervjun Caroline gjorde om mig och mitt sk avhopp från underklädesvisningen fick en uppföljare igår. "Stämmer det att Caroline ljuger om att dina föräldrar sa nej till visningen?" Ohh... länkar intervjun när jag ser den.

Vidare till Laroy där tjej nummer 2 i sällskapet nästan inte kommer in på sitt leg, denna gång på Laroy. Vakterna ställer sig och skrapar hennes leg för att se att det inte är falskt. Åter igen en tjej som är ute mycket. Hade vakterna en tråkig kväll igår måntro?

4 tjejer på en toalett på Laroy. Det ska sminkas, håret ska fixas och självklart toaletten brukas. Men detta tycktes ingen ha förståelse för igår. Snart står nämligen en storvuxen vakt och bankar på dörren, varpå jag får starka vibbar av att han trodde att vi gjorde något helt annat där inne..

En av mitt "ex"'s bästa kompisar raggar sönder mig. Alkohol eller inte. Jag tycker synd om kära "exet-kexet". Att ta på någons ex och fråga om denne träffar någon eller inte nu är under all kritik..

Jag står på Magenta med mina tjejer och sjunger till Ola med en hårborste i handen som mikrofon. Illa? Vi var nyktra, men uttråkade..

Utanför Magenta/White får någon kille syn på mig varpå han försöker stanna mig. Jag fortsätter gå med mina tjejer men han ropar att jag ska stanna. Tänk er en stegrande ringsignal som får högre och högre volym. Till slut skrek han efter mig så högt att det kändes som att inte en enda jävel kunde undgå hans desperation.

Detta är en bråkdel av alla galenskaper. (Läs: de som jag kan ta upp i en offentlig blogg)

Bilder från stureplan.se






Kommentarer
Postat av: Anonym

Trots de som sagt konstiga, även ej acceptabla, bemötandena som ni fick uppleva igår så fick ni till riktigt fina bilder! På bilderna ser de nämligen bara ut som om att ni hade en riktigt lyckad kväll!

2009-10-03 @ 11:36:59
Postat av: Veronica

söt du e =)

2009-10-03 @ 12:34:56
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Johan

Synd att du inte ställde upp på visningen Mandy vad nu än anledningen var (det är ju din ensak). Caroline hade lyckats få den riktigt classy och det kändes inte alls flåsigt utan elegant och seriöst. Du hade nog inte ångrat en medverkan och hade lätt varit snyggast av de kvinnliga modellerna i sådana fall.

2009-10-03 @ 18:30:38
Postat av: hehe

Vilken underbar blogg!:D måste. börja. följa.



vill veta mer om galna kvällar när killar ropar efter dig(aaaah), ditt exs kompisar raggar sönder dig (shiiit) och du är så himla crazy så du till och med sjunger med en hårborste!? hur galen och snygg är inte du?



mer posebilder!!!!:D

2009-10-03 @ 23:43:34
Postat av: Anonym

oj jävlar. shit va galet.. låter ju totalt spårat

2009-10-04 @ 12:41:40
Postat av: Nadine

Gud så trist :( Det var inget som syntes i blicken iallafall, lika snygg för det!



Amanda, hur beter man sig på krogen? Pratar man med folk, går runt, dansar, står i baren - vad gör man? Är jättenervös inför min debut :(

2009-10-04 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0