Hemma!

Oj vilken tid det tog att ladda upp bilder. Nu har jag ju faktiskt varit hemma ett tag. Nåja. Mötet idag gick bra. Allt rör ett kommande jobb för Café Opera. Men jag berättar mer inom kort! :) Grymt kommer det hur som helst bli. Mycket inbjudningar från min sida nu bara känner jag. Jag håller knappt själv koll på vad det är folk attendar till när de hör av sig, hehe skämt åsido. Men min tjejdrink på fredag, sedan premiär för Caféts onsdagar och min födelsedag. Men kul är det! Det gäller att passa på att vara lite oseriös innan min långa juridikutbildning tar vid. Då är det studier som åter blir det centrala i mitt liv. Tanken är att jag ska ha tröttnat lite på allt som rör fester tills dess. Vi får se hur det går :)

Såhär såg jag ut ikväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0