Förfesterna är alltid en utekvälls höjdpunkt

Vaknade för ett tag sedan alldeles snustorr i munnen och med ett sug efter vatten så stort att jag inte kunde ligga kvar i sängen. Det var en lyckad kväll igår! Som alltid var förfesten det mest lyckade. 10 tjejer i partyhattar, tårta och gamla klassiker på högsta volym. Magiskt!

Vidare till Grodan Sergel. Vi hade vårt sällskap samlade inne på vipen, men det är inte riktigt min typ av ställe. Hur som helst drog jag, Carro, Paulina och Ebba vidare till Laroy. En snabb visit där innan det bar av till Ambassadeur och hälsade på min vän Victor. Jag har inte hängt så mycket på Amba, men det är helt klart en ny favorit.

Tog en tripp in på Magenta innan vi begav oss till kära White room. Dit kom även de andra tjejerna sen. Vi dansade och minglade innan jag styrde kosan hemåt.

Bilder lånade från Stureplan.se






Ibland händer det att man kommer med lite för mycket i bakgrunden på någon annans bild, ha. Hur som helst ser ni ju hela min outfit där i bakgrunden. Toppen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka snygga byxor! vart kommer dom ifrån?

2009-10-17 @ 17:14:16
Postat av: Anonym

Hej amanda B!

:)

Vart kommer din svarta päls ifrån och e den äkta?

Isåfall färstår jag inte hur du kan gå och bära den..

Och, ditt skitsnygga guldlinne vilken butik och pris? samt när köpte du dessa plagg? :)



pusspuss

2009-10-17 @ 17:27:52
Postat av: Mandy

Pälsen är inte äkta. Köpte den för ett år sedan.



Linnet är från Gina om jag minns rätt, looong time ago..

2009-10-18 @ 10:55:23
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0