Ett litet hak

Hej! Håller på och städar lite i mitt rum här hemma. Nu är det snart dags att möta Carro för ett glas på kära Ett litet hak. Sorry Lidman, men för mig blir det ett glas cola. Är så satans sugen på det, ha! Inge alkohol mitt i veckorna heller känner jag. Ska dessutom jobba imorgon :) Blir inte helt förvånad om vi tar en liten tripp in på Laroy innan hemgång. Många bekanta som ska dit som vi ska hälsa på. Men vid tolv måste jag röra mig hemåt så jag får mina 7-8 timmars sömn inatt. Efter alla timmar jag sovit idag på dagen lär det ju dock vara hyffsat svårt att somna inatt, men men.. that's how it goes..

By the way så väntar jag fortfarande på lite fler bloggtips från er. Men jag har redan varit inne på hälften av de ni länkat. Under morgondagen kommer det nog upp ett inlägg med en ny favoritblogg. Så kika in här då. Ni som har en blogg att rekommendera, er egen är fullt tillåten, får länka till den i inlägget nedan.

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll. Jätteroligt att ni börjar bli bättre på att kommentera. Det blir så mycket roligare för mig att blogga då. Men jag hoppas att ni kan bli ännu bättre. Tråkigt om det ska behövas provokativa inlägg för att ni ska vakna till liv, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0