En till visning är på g!

Min duktiga bästis Caroline Lidman jobbar som många av er säkert vet som stylist. Hon sätter då och då upp visningar som har blivit en väldig succé. Den som jag gått var kollektioner kopplat till nattliv på Laroy för en dryg månad sen. Nu är det dags igen, men denna gång på Galaxy! Jag är supertaggad och glad att kunna ställa upp för min vän den här gången. Sist fick jag ju som ni minns avboka då det handlade om underkläder. Men nu är det påklätt och jag är med. Vi är ett roligt gäng som åker, så detta kommer bli grymt. Den 28e och 29e är det som gäller.

Lite bilder från den senaste visningen på Laroy.









Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vad roligt! Menar du galaxykryssningen? Ska nämligen åka med den, den 29onde med en kompis som fyller arton. Har alltid velat sett dig i IRL, så nu får jag chansen! :D jättekul!

2009-10-21 @ 18:45:07
URL: http://aannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0