En rätt bra runda med Saga blev det allt!

Godmorgon godmorgon!

Det var lite kämpigt att ta sig upp nu på morgonkvisten, men uppe är jag nu i alla fall! Det var 100% nyktert igår, vilket jag tackar för idag. Jag åkte först hem till Saga igår kväll där vi catch'a upp om det senaste som hänt. Typiskt tjejer det där! Vidare till Laroy där vi mest stod och hängde med M. Var faktiskt inte jättemycket bekanta ansikten där då.

Sedan promenerade vi upp mot Magenta för en kort visit där, innan det bar av mot Amba för att träffa Victor som tvingade på mig en drink. Men efter att jag tjatat om att köra nyktert tror jag nästan att drinken blev alkoholfri. Bra där! Sedan drog vi en liiiten sväng in på White för att träffa min Carro.

Bilder lånade från Stureplan.se










Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt va snygga ni blir på utgångsbilder!

2009-10-18 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0