En mils powerwalk på Djurgårn

Hejhej! Jag har haft en supertrevlig dag med Alexandra. Vi var först och solade. Därefter begav vi oss mot Gärdet för att ta en långpromenad till djurgårn och gå runt hela området där. Det hela kändes snarare som hiking måste jag säga. Känns mycket i rumpa och lår nu, lovely! Över en mil gick vi i alla fall. Tycker så förbannat bra om Alexandra. Alltid lika glad :)

Hon sticker till London ett par dagar innan nyår för att bo där i tre månader. Hon tjatar på mig att jag ska följa med, och vet ni, jag börjar bli riktigt sugen. Milano har jag inte tänkt flytta till förrän någon månad in på 2010. Så London ett par månader innan skulle inte vara helt fel. Hmm tål att tänkas på..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh gullis, tycker du är helt underbar! Vi skulle äga London, så du ska absolut överväga det alternativet. Hallå, lägenheten har ju faktiskt swimmingpool ;) Hahah

2009-10-20 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0