Eight days a week

Jag vet att jag berättat detta tidigare, men för er nya läsare så älskar jag gammal musik och gamla klassiker. 60-och 80tal är det allra bästa. Därför njuter jag till fullo i butiken där jag jobbar eftersom det är just sådan musik vi spelar dagarna i ända. Vem går inte igång på Beatles liksom? Hur som helst, går ni förbi butiken kommer ni garanterat se mig dansa runt och göra piruetter till deras dansvänliga låtar.

Jag har fått en ny favorit som ni bara måste lyssna på nu nu nu. In på Yotube eller vad som helst, men denna måste ni höra. Eight days a week med just Beatles. Man blir så glad och verkligen på världens danshumör av denna låt.

M som försöker få mig att börja lyssna på hiphop tyckte milt sagt inte att denna låt var den bästa han hört när jag häromkvällen stängde av hans hiphop för denna Beatleslåt. Vad tycker ni om den? ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Beatles är bäst och slår hiphop med hästlängder.

2009-10-11 @ 19:44:16
Postat av: Anonym

Ååh va söt du är när du ler!!

2009-10-11 @ 21:55:46
Postat av: F

Beatles är grymma, deras låt "Here comes the sun" och också helt underbar! Lyssna på den Amanda! :D

2009-10-14 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0