Bloggmingel ikväll



Sista lediga dagen innan mitt jobbschema drar igång. Inte är jag speciellt ledsen över det. Jag klättrar nämligen på väggarna om jag inte har några rutiner - ett fullspäckat schema att följa och diverse uppdrag att utföra. Men nu sätter det alltså igång. Med dunder och brak skulle jag vilja säga. Öppning ensam redan första dagen. Men jag är inte det minsta orolig. Mycket är likt butiker emellan och jag har trots allt ett och ett halvt års erfarenhet då det kommer till butiksjobb, ink. öppning och stängning. Sedan såg jag i Julies blogg att hon skrivit en kom-ihåg-lapp till mig, sötnosen!

Hur som helst har jag inte så mycket planerat för dagen. Skall ge mig ut på en långpromenad nu tänkte jag. Eller springa ska jag nog göra istället. Det får man passa på att göra när man ska ut ensam. Igår var jag ute och gick med Bella. Satan vad snabbt vi gick, men det föredrar jag.

Ikväll har gratisdirekt.se bloggmingel och jag är bjuden. Detta är inte de storslagna planerna jag pratade om angående bloggen, men det är onekligen en kortare väg att gå för att ta bloggandet ett steg längre och få ett eget domän att blogga på. I dagsläget är det min bekant Elin (dollyblond.se) som bloggar där. Kanske blir vi snart kollegor :) (läs: konkurrenter, hihi..)

Hörs sen mina pinglor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0