Gårdagen!

Hej på er! Vilken kväll igår! Efter en supertrevlig middag med min kusin och faster begav jag mig för att möta tjejerna på Wook house där vi började köra direkt. Med en hlav flaska vin i kroppen från middagen blev det en rivstart! Hehe, skämt åsido. Men eftersom jag är bekant med Hessi som jobbar där bjöd han mig och tjejerna på en shotrunda. Sådant är farligt :)

Väl på Laroy sen var det kaos för att vakterna inte släppt in alla mina gäster som försökt komma in. De sa att de inte stod på listan, när jag senare själv fick se att alla namn visst stod. Så jag fick ordna upp det innan vi alla kunde festa vidare. Jag myste runt med mina älskade tjejer, shotade med Martling vars sista helg det är på Laroy, dansade till M's grymma musik och hade det allmänt trevligt.

Sedan begav vi oss en sväng mot Ambassadeur, sedan till Magenta där Micke bjöd oss på allt från shotar till champagne. Undrar om vi såg törstiga ut?.. In en stund på White room där jag myste runt med M större delen av kvällen. Vi åkte sedan hem till honom iih :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med italienaren som skulle komma och hälsa på?

2009-10-31 @ 18:58:23
Postat av: Sofie

Snälla du. Tror du på fullaste allvar att du är den enda tjejen som åker hem till Maximilian efter en utekväll?

2009-10-31 @ 19:00:33
Postat av: Mandy

Anonym: Jag har skrivit ett långt inlägg om det. Kolla Oktobers arkiv om du är nyfiken!



Sofie: Ja, i dagsläget är det faktiskt så :)

2009-10-31 @ 19:05:48
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Vixxen

Sofie bör skaffa sig ett eget liv tycker jag :)

2009-10-31 @ 19:49:52
URL: http://vixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0