Powernap efter jobbet = lovely!

Gääsp.. Precis vaknat upp ur min powernap som sträckte sig över två timmar. Väldigt välbehövligt må jag säga. Trots en utekväll igår gick jobbet idag grymt. Jag sålde en massa igen vilket ju är alldeles underbart. Kul att jobba med Johan måste jag säga. Riktigt skön filur, precis som sin syster :)

Söndagsmys.
En powerwalk är det lite på tal om med Alexandra, men det känns som att det hunnit bli lite för mörkt ute för det. Attans också. Blir nog hemmaövningar för min del istället. Det går ju också bra! Min kära mamma är i skrivande stund med sina närmsta i varberg på spa i några nätter. Jag avundas henne verkligen, men är det någon som är värd detta är det min förbannat duktiga och älskade mamma.

Hennes sms om diverse oljebehandlingar, ansiktsbehandlingar, bad, fotbehandlingar, långa promenader i solskenet vid havet gör mig måttligt sugen på att själv åka dit vid något tillfälle. Måste bara hitta någon liten sötsak att få med mig. Det blir nog inte så svårt.



Jag och fina Felicia i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0