Det går bra nu

Hej mina solstrålar!

Jag tog en lång sovmorgon idag. Fast nu har jag såklart varit uppe en stund. Jag har redan hunnit prata i telefon med Carro 4 gånger. Vi är otroliga!

Hur som helst är det mycket roliga saker som händer i mitt liv nu. Mamma frågade mig häromdagen hur det kommer sig att agenturerna i Milano hör av sig på löpande band, men den främsta kontakt som jag haft med svenska agenturer var den med MIKAs, men det var för ett bra tag sedan. Sedan dess har det inte varit några stora grejer, utan bara ströjobb som jag blivit tillfrågad.

Nu har det blivit ändring på detta och en modellscout från den svenska modellagenturen agent46 har hört av sig och de är intresserade av mig. Det handlar om Kate Moss bokare som behöver modeller, en reklamfilm samt bara jobba för deras agentur. Så innan kvällen ska jag skicka info, längd och allt sånt samt de olika bilderna de vill ha. Det kan nog bli bra! Jag är faktiskt smickrad bara över att de visar intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0