Det är synd om mig!

Caroline Lidman
Du,
hur ser dina jobbtider ut imorn?

Amanda Bergman
jobbar ej imorgon
ons jobb

Caroline Lidman
ska nämligen på en frukostgrej innan jag ska hem och plugga
har lång teori imorn måste plugga innan
vill du käka frukost på en pressvisning me mig så haka gärna :):)

Amanda Bergman
tror inte jag kan
jag kan inte gå..
kommer inte ur soffan

Caroline Lidman
nämen! vad har hänt?!

Amanda Bergman
stretchat på tok för mkt
känns som om ngt gått av i benen

***

Louise

hej gumman
=)=)

Amanda
hej babe

Louise
vad gör du

Amanda
ligger placerad i soffan
kan inte gå :(:(

Louise
vaddåra :O:O

Amanda
stretchat för tok på hårt
så jag kan bokstavligt talat inte gå

Louise
men gumman då
stackare

Amanda
det är så komiskt
måste typ krypa när jag ska ngnstans

Louise
Vill du ses ikväll kanske?
Se en film eller nåt

Amanda
Jaaa, om jag kan gå

Louise
Annars kanske vi kan vara hos dig

Amanda
Haha ja det låter som ett bättre alternativ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0