Deffa!

Hemma från en tvåtimmars lektion med min matte-elev. Nu har jag precis ätit en sen lunch och sitter med listan inför ikväll. Så många som OSAr i sista stund. Jaja, I can't blame them. Klart man inte vill missa kvällen på Laroy liksom! :)

Nu ska jag ut och springa. Deffa deffa deffa! På kryssningen sa tjejerna att de blev kära i min mage. Men jag som inte dansar den här terminen tycker inte alls att den är så deffad som den borde vara. Så nu blir det dubbla pass hädanefter. Glöm inte att det är kondition och endast kondition som bränner fett. Det är inte förrän efter konditionsträning som man bör ligga och pumpa sit-ups för att få fram de fina magmusklerna. Nu vet ni det!

Ikväll väntar middag här hemma med min kära kusin Emily samt min faster. Det blir vin och god middag. Sedan ska jag möta tjejerna för förkrök innan vi drar till Larran. Angående alkohol dricker jag knappt längre. På kryssningen drack jag inte en droppe på hela dygnet. Där rörde det givetvis fler faktorer än att jag vill hålla mig i form. Jag kände helt enkelt att jag inte vågade förlora kontrollen, vilket man så lätt gör med alkohol i kroppen, på en kryssning med sådana människor som var där. 

 

Kommentarer
Postat av: malin s

hahaha "på kryssningen sa tjejerna att de blev kära i min mage"



jag dööör, du är helt underbar :D love u! mer mer mer!!

2009-10-31 @ 19:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0