Dags för kryssning för att gå Lidmans visning!

Nu fixas det för fullt här hemma så att jag inte glömmer något. Halv fyra ska jag vara på Östermalm för att få hår&make. Därefter väntar, som vanligt i sammanhang likt detta, lite dötid innan vi skall kliva på båten mot Riga. Kryssning är något som jag aldrig trodde att jag skulle befinna mig på under mitt jordliga liv. Dock är detta för jobb. Eller ja, jag ska gå en visning som min bästa vän håller i. Det argumentet håller väl onekligen?

Jag tror att allt kommer att gå galant. Det enda jag har lite små-ångest inför är morgondagen. Vi är inte tillbaka i Stockholm förrän klockan 18. Vad fasiken ska vi ägna morgondagen åt på båten? Något som jag har lovat mig själv är dock att jag ska köra så nyktert det går ikväll, så att jag slipper ligga bakis och må dåligt imorgon. Allt som har med alkohol att göra får mig bara att må dåligt i dagsläget. Jag antar att jag helt enkelt inte känner att det är värt att lägga på sig de extra kilona som en alkoholkonsumtion 2-3 dagar i veckan faktiskt ger. Då har jag hellre roligt på ett par drinkar eller ett par glas vin, men håller min snygga form!

Nu är det mesta hur som helst nerpackat. Har åtskilliga gånger fått meningen:

"Du har väl tagit ut navelpiercingen???!!" från min älskade Carro.

Haha! En mardröm för damen kanske? En liten rosa blingbling i naveln när jag ska öppna en halloweenvisning i helsvart och läder. Oj så fel det skulle se ut! Och ja, jag har min lilla fjortispiercing kvar fortfarande. Jag tycker om den och det är väl det som räknas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0