Bra kväll

Godmorgon!

Dags för jobb 09.30-15.30. Gårdagen var hur som helst trevlig. Vi startade hos Carro med fix och lite vin. Drog vidare till Laroy, sedan Hells för att hälsa på M bland annat. Därefter blev det en sväng in på Magenta och till sist Amba en sväng. White igår var kaos. De fick inte släppa in mer människor när vi kom och efter ett tag stängde Mille listan. För mig spelade det ingen roll. Min snälla mami var redan påväg :) Jag var nöjd med kvällen och redo att åka hem.. Körde nyktert hela kvällen, förutom glaset jag drack hos Carro.

När jag kommer hem från jobbet slänger jag in lite bilder på hela outfiten. Här är bilderna från Laroy och Hells, lånade från Stureplan.se Vi får se om jag lägger upp de andra två senare.. Blev ju inte jättefina de bilderna.








Kommentarer
Postat av: Cathërine

Hej Mandy.

Saknar bilder i high heels på dig... det hade du alltid förr. Varför har du slutat med det?



Kram Cathë

2009-10-25 @ 11:29:29
Postat av: Mandy

Kolla in här i eftermiddag ;) Har heelsen på mig på bilderna som jag tog igårkväll innan jag drog ut. Kram

2009-10-25 @ 11:36:16
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: victoria

Hon i mitten har så sjukt fint hår!

2009-10-25 @ 14:30:22
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0