Bloggtips

Hej på er!

En jobbig dag har det varit idag. Inget som jag kan skriva om här, men jag har egentligen överhuvudtaget ingen lust till att uppdatera. Jag ska istället ta en powernap nu, var uppe tidigt imorse. Sedan känns nog allt lite mer stabilt.

 

Jag fick en kommentar om en tjej som undrade vilka bloggar jag följer. Det finns egentligen bara en som jag går in på kontinuerligt och blir till följd därav aldrig besviken. Helt klart Stockholms absolut snyggaste tjej. Att hon skriver både klipskt och med humor gör allt ännu bättre. En hockeyspelande modell med huvudet på skaft. Hennes blogg heter: http://djungeltrumman.se/blogg/linnasplund

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut lite som paris hilton! :)

2009-10-19 @ 15:03:15
Postat av: Josefin

Ja det där är också min absoluta favoritblogg!

sen är det mest dom kända bloggarna, gynning, linn herbertsson, peyre, mogi, fjortisarna. kissie, dessie och paow



några andra

nannahelsen.blogg.se

myanalife.blogg.se

lisaplace.devote.se (bara 15år!!!)

lindies.blogg.se

houseclub.blogg.se

2009-10-21 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0