15 timmars sömn

Hallå där alla fina läsare!

En trött liten tjej somnade vid halv nio igår kväll. Vaknade gjorde jag halv tolv idag. 15 timmars sömn satt fint. Nu sitter jag med listan inför fredag. En massa vackra tjejer som OSAt redan. Vill ni också komma till min tjejdrink på Laroy, nu på fredag 23.30, så OSAr ni till [email protected] för fri entré och drinkbiljett. M står bakom DJ-båset så grym musik utlovas dessutom!

Nu ska jag äta lite lunch innan det blir en långpromenad med M. Hösten är allt mysig.. Sedan blir det ridning och ikväll möte för något som gör mig väldigt uppspelt.. iih! Längtar tills jag får berätta vad det rör.

Vi hörs lite senare!

PS! En viss Amanda har namnsdag idaaag!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Grattis på namnsdagen ;)



http://cocoelle.blogg.se

2009-10-26 @ 15:37:37
URL: http://cocoelle.blogg.se/
Postat av: Nillan

Mm grattis grattis!

en fråga till dig samtidigt :P ;

Vart har dina stora pärlörhängen från Gina tagit vägen numer? du som alltid hade på dig dom till utgång och vardags!! Skitsnyggt ju! Pusspuss :)

2009-10-26 @ 18:04:41
Postat av: Anonym

Förresten får man undra vem denne M är?

någon på G igen nu? =D

2009-10-26 @ 21:00:14
Postat av: Ciccie

Grattis på namnsdagen tjejen! :)

Hälsa din mor från Ciccie!

Kram

2009-10-26 @ 21:41:17
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten får man undra vem denne M är?

någon på G igen nu? =D

2009-10-27 @ 10:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0