Vilken Lyckad (!) kväll

Hejhejhej!

Jag är så förbaskat glad. Körde "nyktert" igår, bortsett från ett glas champagne och en drink, och mår således prima som en ballerina. Jag ska iväg och hjälpa min matte-elev nu så jag hinner inte lägga upp alla miljoner bilder som jag tog igår på vår Good girls go bad - kväll. Men fy satan i gatan vad lyckat det blev. Klockan elva var övervåningen där vi höll till på Magenta proppfullt och det blev bara mer och mer gäster under kvällen.

Majoriteten av alla som OSAt kom, och vi kunde inte låta bli att skåla oss igenom kvällen för att allt var så lyckat. Jag tog som sagt en himla massa bilder på både oss och gäster, så kika in här om ett par timmar så får ni allt då.

Tills dess, bilder lånade från Stureplan.se, från Magenta och White room.






Kommentarer
Postat av: therese

Men vackra människa:) Hur gör du för att få en sån fin kropp, smal och slank?:)

2009-11-21 @ 12:33:32
Postat av: S

Fin klänning, vart är den köpt?

2009-11-21 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0