Vaccinerats idag!

... Nu är jag hemma! Är för övrigt en till i raden av alla som vaccinerats mot svininfluensan. Den söta sköterskan på Karolinska bad mig ta ett djupt andetag innan hon skulle sticka huden. Jag som med min barnreumatism är väldigt härdad vad gäller betydligt mer omfattande injektioner var inte helt hundra på när hon var klar. Så ni som är rädda för sprutor. Jag kände knappt den här!

... Nu väntar middag. Jag är hungrig som en varg (?) som vanligt. Det blev lite shopping tidigare, allt inför min födelsedag yeey! Oj, jag höll på att glömma. Håret! Håret blev superduper. Precis den färg som jag ville ha. Hon klippte av en bra bit, men oj så fräscht det blev. Sedan växer ju mitt hår som ogräs så det är snart midejlångt igen. För- och efterbilder är påväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0