Utgång igår!

Hej mina vänner!

Jag vet inte riktigt vad det var igår men jag hade inte jättekul, trots en massa dans och galenheter. Visst gick det i omgångar, men väl hemma önskade jag nästan att jag stannat hemma istället. Tror det är den årliga höstdepressionen som börjar göra sig påmind..:( Hoppas verkligen att jag får roligare ikväll.

Hur som helst startade vi faktiskt på Grodan Sergel igår, där vi alla nog hade som roligast. Visningen Walk of fame (shame?) med bland annat nattklubbscheferna på podiet var riktigt kul att se. Härligt med människor som bjuder på sig själva, även om vissa var mer seriösa än andra .. ;)

Sedan vidare till Magenta, Laroy och till sist Ambassadeur. Körde helt nyktert igår vilket jag som vanligt tackar för dagen efter. Blir så förbaskat bakis varje gång jag dricker, även om det inte handlar om några stora mängder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0