Jag är min egen personliga tränare!

Hej lovers!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Bloggtorka mina vänner.. Men men, nu är jag tillbaka. Dagen har ägnats åt ridning och ytterligare träning. Idag har fokus legat på styrka, medan det blir mer konditionsinriktat imorgon. Jag är verkligen min egen personliga tränare. Skulle nog aldrig klara av att ha någon som talar om för mig hur jag ska träna. Jag vet precis vad som funkar för min kropp. Idag har jag som vanligt tränat igenom varenda kroppsdel känns det som, från topp till tå. Nu efter en lång dusch skakar varenda muskel av ansträngning. Men det är så det ska vara.



Såhär ser jag ofta ut när jag tränar hemma.. eller överhuvudtaget när jag danstränar. Bilderna tog jag nu ikväll, hihi. Jag fick by the way ett erbjudande idag om att sätta ihop en koreografi med tre andra dansare inför ett event på en teater i Stockholm. Äntligen får dansaren inom mig komma fram igen. Det var på tiden :)


Kommentarer
Postat av: Rozi

Snygg blogg och snygga modellbilder :)

2009-11-03 @ 13:59:56
URL: http://rozis.blogg.se/
Postat av: Veronica

hur har du så platt mage? :D

tränar typ magen men har ändå en klump längs ner lix -.-

2009-11-07 @ 00:20:51
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0