Tränat!



Tränat för fullt som vanligt nu efter jobbet. Finns inget roligare. Trots att jag inte övar så förhållandevis mycket på vigheten längre, så känns det skönt att veta att jag är väldigt vig fortfarande. (Bilderna ovan tog jag innan träningen idag. Alltså kallstretchade jag och fick upp benet dit, oj vad min balett-tränare skulle bli stolt om hon såg vad vig jag är from scratch så att säga) Nåja, efter 14 år som dansare ska det väl ändå ge resultat som stannar ett tag.. (;

Visste ni förresten att jag ska ta upp dansen igen i Milano? (Har ju tagit en termins uppehåll för er nya läsare). Hur som helst ska jag nu iväg och sola! 5 veckor sedan sist och jag börjar känna mig som en liten bleekis. Ser dock rätt brun ut på bilderna, men det är väl ljuset..


Kommentarer
Postat av: victoria

Va vig

2009-11-19 @ 20:18:35
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: anna

hur länge brukar du sola per gång?

2009-11-19 @ 23:01:43
Postat av: Mandy

25 min - 30 min. Solar dock högst en gång i månaden numera :)

2009-11-19 @ 23:18:36
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0