Tisdag!

Hejhej!

Tisdag idag. Inget jobb idag, utan snart är det dags för lunch och därefter blir det powerwalka förhoppningsvis en mil med bästa Alexandra. En varm choklad därefter blir det såklart. Ikväll väntas möte med bästa trion Caroline och Paulina för något som smäller big time den 20e november på Magenta.. Det datumet kan ni skriva upp i era kalendrar redan nu.

Annars idag har andra möten bokats, mail skickats, lekt med min nya mobil som jag fullkomligt älskar och så har jag såklaaart pratat redan tre gånger med min andra halva fröken Lidman. Vi brukar skämta om att vi har varandras händelser, möten et cetera i våra egna kalendrar också. Haha, jag vet nog det mesta som händer i denna dams liv skulle jag tro.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0