Tisdag

Godmorgon godmorgon!

Dags för jobb idag igen, 09.30 - 15. Vad som händer sen får jag se. Igårkväll blev allt väldigt stressigt hur som helst. Pappa skulle iväg där på kvällskvisten och om jag följde med då kunde jag få skjuts hem till myskillen :) Så en kvart fick jag göra mig iordning på efter att ha klivit ut blöt och med rinnande hår från duschen. Men det gick bra. Vi tittade på Paradise hotel och sen den här nya skräckfilmen som är filmad med egen kamera. Jag uppfattade dock inte så mycket av vad den handlade om, hihi.

Kom hem rätt sent, men är ändå pigg och glad idag. Så nu väntar frukost innan det är dags att röra mig till jobbet. Det är förresten jättekul att ni kommenterar så flitigt till inlägget om tipsen, där det främst är frågan om choklad som vi har delade meningar kring. Jag ska nog återkoppla till just det lite senare idag, så kika in här då.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Hoppas att du får en bra tisdag! Vad blir det ikväll?



Ha det gött! =))

2009-11-24 @ 10:03:15
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0