TGIF

Hej på er!

Inget jobb idag, och så blev mötet med Magenta inställt då Paulina fick förhinder. Alltså är jag helt ledig, vilket resulterade i en lång skön sovmorgon. Jag känner mig inte helt hundra rent fysiskt, men ska trots det ägna mig åt träning större delen av dagen. Just nu letar jag febrilt efter någon att powerwalka med, och därefter blir det hemmaträning. Sedan får vi se om jag orkar ta mig in mot city för ett möte med Fredrik.

Pappa kom precis in med ett tjockt kuvert som kommit på posten. I låg en massa papper från ESL samt Linguadue. Lika bra att ta tag i det där med en gång.. Papper ska fyllas i, CSN studiemedel ska bestämmas och en delbetalning av fakturan skall betalas redan nu. Men allt såg korrekt ut i alla fall.

Nu ska jag få i mig lite lunch innan det är dags att röra på sig. Ha det fint så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0