Tapas & Bröllopsfotografen!

Vilken mysig kväll jag och Filippa har haft! Med start på Mamas&Tapas i ett par timmar, begav vi oss sedan mot biografen Saga för att se Bröllopsfotografen. En väldigt annorlunda, rak och helt fantastisk film. Jag tyckte om den starkt. Enligt mina erfarenheter av bekantas syn på denna film så antingen hatar man eller älskar den. Har någon av er sett den? Hiss/diss?

Hur som helst. Tack Filippa för en supermysig kväll. Jag älskar dig som om du vore min syster, och det är ingen överdrift.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte väldigt mycket om den filmen! :0) En av grejerna jag gillade var fotot. Kameran lixom snurrade runt och följde skådespelarna på ett sätt jag inte upplevt i en film förut. Annars brukar filmer vara filmade så hackigt och upplevs stela.

Jaja det var min åsikt. :o)

Ha det bra!

2009-11-12 @ 00:26:29
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0