Tack mina bästa för världens finaste födelsedag!

Puhh, nu har jag suttit med bilderna alldeles för länge. Mitt internet har varit seeegast idag. Nåväl, nu är majoriteten av bilderna uppe i alla fall. Jag börjar med att lägga upp bilderna från gårdagens firande först. Så får ni bilderna från dagens firande imorgon :) En utförlig förklaring om kvällen kommer också. Men tills dess låter jag bilderna tala för sig själva, vilket de gör ganska bra.












Tjejerna fixar lappar till de andra tjejerna om vad var och en har för uppdrag under middagen. Pinsamt värre..






































































Kommentarer
Postat av: A

Snällla fina du amanda kan du säga vart du köpt din läckra klänning? den.var.snygg

2009-11-09 @ 10:00:31
Postat av: Amanda

Gud vilka fina bilder! var är klänningen köpt?

2009-11-09 @ 10:39:42
Postat av: Lisa

Gud vilka fina bilder! Mums på att du flashar dina onämnbara på var och varannan. Vilken klassiker! Men vad hände med min fina kommentar ett par inlägg tidigare egentligen? Nu blir jag besviken Mandy. Du skall icke försumma din beundrarskara! Men + i kanten för de smakfulla och kultiverade trosbilderna. kram

2009-11-09 @ 14:20:40
Postat av: Mandy

Är Lisa lite bitter måntro? :) Jag riktigt njöt av att inte godkänna din kommentar där det så tydligt framgick att du jobbat hårt för den.. Men OJ så farligt att min klänning åkt upp lite på två bilder där jag sitter ner? Man kan överhuvudtaget inte ens urskilja vilken färg mina trosor har. Fan tagga ner lite nu Lisa och njut av livet istället för att fokusera på vad som finns mellan mina ben. Jag lovar dig att det är något som du har också som finns där :)

2009-11-09 @ 14:56:18
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh vilken snygg klänning! I want it! Kan du inte lägga upp lite mer detaljerade bilder på va du fick i present av dina föräldrar också? :D

Jättebra blogg som vanligt!<3

2009-11-09 @ 15:08:08
URL: http://vousetmoi.blogg.se/
Postat av: victoria

Jätte snygg klänning =)

2009-11-09 @ 16:48:00
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jävligt snygg klänning!

2009-11-09 @ 17:25:49
Postat av: andrea

berätta var klänningen kom från nu!

2009-11-10 @ 17:44:56
Postat av: Anonym

maila henne så svarar hon var klänningen är ifrån :P I did

2009-11-10 @ 17:57:09
Postat av: Anonym

galen kväll på white :)

2009-11-10 @ 21:46:55
Postat av: Stephanie

Hej , vart kommer din fantastiska klänning ifrån?

2009-11-17 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0