Söndag

Hej hej!

Har sovit i 12 timmar inatt, vilket verkligen var välbehövligt. Är dock fortfarande dunderförkyld, men känner mig i dagsläget inte riktigt lika hängig som jag gjorde igår, vilket jag är högst tacksam för. Förvisso tror jag att jag fått högre feber nu, så det blir väl + - 0 gällande min hälsa efter nattens sömn.

Pappa står och lagar söndagsmiddagen. Yes, redan nu. Han gör nämligen en av de godaste rätterna jag någonsin ätit. En såkallad ölgryta som tar 4,5 timmar att göra. Jag fullkomligt hatar öl, men detta smakar enligt mig överhuvudtaget inte öl. Hur som helst är det hur gott som helst, så jag hoppas innerligt att jag kan känna smaken trots min förkylning.

Som tur är, är det en del bra på TV idag. Top model och Beck, perfekt! Är hembjuden till en person för film och varmt the, låter väldigt lockande och mysigt men hur mysigt det är att snora ner någon vet jag inte.. :( Nej, nu ska jag sätta på Eros Ramazzotti och drömma mig till Italien och vad som händer i slutet av februari.. *Längtar* Tre månader kvar, iiih!



Att vara uppsminkad och partyklädd känns alltid så förbannat långt borta när man är dunderförkyld, febrig och allmänt risig bara. Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0