SM GUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!

Var så besviken att jag jobbade idag när AIK skulle spela viktigaste matchen mot IFK Göteborg. Men så bad jag familjen som sitter och skriker på Olearys att hålla mig uppdaterad. När de ringde och sa att AIK vunnit med 2-1 och tagit guld skrek jag i butiken och hoppade runt av glädje. YEEEEEEEEES!!! Jag är så glad. Och det är ju så skönt att vi vann matchen också, även om det bara krävts oavgjort för att ta guld. Nu ska en glad Amanda jobba vidare. Ebbson håller mig sällskap i butiken också vilket är pricken över i:et denna glada söndag :)


Kommentarer
Postat av: LVMH

men jag är dock inte lika glad :(

2009-11-02 @ 17:30:30
URL: http://lvmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0