Ser fram emot helgen!!

Jag vet inte vad det är för speciellt med den stundande helgen, men jag ser så himla mycket fram emot helgens utgångar. Det är egentligen ingenting speciellt som händer, men ändå blir jag alldeles pirrig när jag tänker på att det är fredag imorgon.

Kanske har det att göra med att jag om tre månader inte kommer kunna gå ut med mina älskade tjejer här i Stockholm. Redan i januari kommer det ske en stor förändring när min andra halva sticker till Barcelona. Ett citat från Carro igår: Amanda vi måste sluta höras tio gånger om dagen. Vi kan ju inte gå från tio till noll bara sådär. Det måste ske successivt, precis som när man ska sluta röka. Man kan ju inte sluta röka helt bara sådär!

Så imorgon vankas lite vin, Idol och utgång med Emelie. Och på lördag blir det lite vin på Ett litet hak och därefter utgång, bara Carro och jag. En fin helg med fina vänner med andra ord. På alkoholfronten tar jag det i sedvanlig ordning lugnt.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Tack så mycket! :)

2009-11-27 @ 00:13:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Heej sötnos :) Det är riktigt bra med mig hur är det sj sötnos?

2009-11-27 @ 09:52:03
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0