Riktigt lyckad kväll!

Hej på er!

Först och främst: Erik i Idol, gift dig med mig!!! Herregud vilken kille. Han får då mig att smälta en miljon gånger om. Ojojoj..

Sedan kvällen igår. Det var väldigt trevligt med start på laroy där jag fick bekanta mig lite med de supergulliga (!) nya nattklubbscheferna Andrea och Linn. Blev ett litet bord med dem och således lite tid att bekanta sig. Riktigt trevliga tjejer!

Därefter drog vi till Ambassadeur och snarare Redroom, där det blev lite champagne och shotar. Men med måtta! Haha, väldigt lugnt på alkoholfronten ändå om man ser till att jag drack under en lång period, men inte så mycket åt gången.

In en sväng på Magenta för att hälsa på lite bekanta, och därefter ett avslut på White. Mycket trevlig kväll. Nu laddar vi om inför kvällen. En riktig partyhelg blir det allt :) Me like!


Emelie, jag och ena förbaskat söta nattklubbschefen Andrea på laroy!


Red room på Amba!


Och så avslutades allt i sedvanlig ordning på White

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0