Nu drar vi från Hammarby sjöstad!

Tjejerna har druckit vin, medan jag har druckit vatten. Paulina din äckliga energidryck räknas inte. Det blir en kort visit ut för mig idag. Jag har förbaskat ont i armen efter vaccinet, men de sa att det var vanligt att få efter. Imorgon ska jag laga min första tand. Självklart ska alla skrämma upp mig till tusen, så vete fan om jag vågar ta mig dit imorgon. Möjligtvis gör jag det bara tack vare att min nya tandläkare visat sig vara ruskigt snygg. Fast.. att ligga med gapande mun första dejten är ju ingen höjdare. 
Kameran följer med ikväll! Bilder på håret kommer lite senare alternativt imorgon bitti :) På bilden ovan ser man då inte sarskilt mycket.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0